onsdag 1 december 2010

systrar är något som är bra

Jag är en sån som antingen ska vara bäst eller sämst. Medelmåtta är ingenting för mig. Kan jag inte hamna i toppen så skiter jag oftast i det och siktar mot botten. Jag har väldigt svårt att acceptera om någon är bättre än mig i något som jag vet att jag är bra på. Detta gäller i nästan alla situationer. Utom när det kommer till min syster. Hon är bättre än mig på det mesta. Men det gör ingenting. Jag har inte svårt att acceptera det. Jag är bara stolt, universums stoltaste stoltaste storasyster. Hon är den coolaste och modigaste jag vet och om jag har en idol så är det syster. Tro det eller ej, men hon slår mig med hästlängder, jag som ändå är ganska bra. Det skulle behövas fler sådana som hon samtidigt som det är tur att hon bara är en. För faktum är att hon ensam har morgonhumör så att det räcker till tio andra. Adjö.

1 kommentar: